הגשת תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה עם עורך דין

אובדן כושר עבודה הוא הפחתה ביכולתו של אדם להרוויח הכנסה עקב פגיעה אישית. מצב זה נוצר בדרך כלל כאשר הפציעה חמורה וגורמת לנפגע לנכות או לעבור לתחום עבודה אחר. לדוגמה, אדם שעבד בתפקיד שדרש הרמה מתמדת, שסבל מפציעה מתישה בכתף, לא יוכל לחזור לעבודה מסוג זה. נזקים הנובעים מאובדן כושר עבודה יכולים להביא לפיצוי לנפגע התאונה. אובדן כושר עבודה מתייחס להפסדים הכלכליים שאדם יסבול עד לסיום תוחלת חיי העבודה והחיים שלו.

אובדן כושר עבודה לעומת אובדן שכר

אשר אדם נפגע בתאונה, מקובל שהוא יאבד זמן מהעבודה. ייתכן שנפגע התאונה יצטרך לפנות לחדר מיון או לרופא לביקור מעקב בשעות העבודה הרגילות שלו. הרופא שלו עשוי להגביל אותו מעבודתו לפרק זמן מסוים עד שהפציעות שלו יחלימו.

ייתכן שהנפגע יצטרך לנצל את חופשת המחלה או החופשה שלו במהלך תקופת ריפוי זו.

נפגעים יכולים לקבל פיצויים בגין הפסדי שכר והטבות אלו.

בעוד ששכר אובדן מבוסס על הפסדים ספציפיים וניתנים לזיהוי, אובדן כושר עבודה מנסה לקבוע את ההשפעה הכוללת על יכולתו של הנפגע להתפרנס לאחר התאונה. אלו הפסדים פוטנציאליים לעתיד

הגשת תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה עם עורך דין – מה צריך לדעת בנושא

מאחר ולעיתים ישנו קושי להוכיח אובדן כושר עבודה, על מנת שתקבלו את כל הפיצויים שמגיעים לכם מומלץ שתגישו תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה באמצעות עורך דין אובדן כושר עבודה מומחה בתחום שמכיר את כל הבריוקריטת מול חברות הביטוח וידע לעזור לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם. עורך דין מומחה בתחום כמו עורך דין יניר הראל, יודע את החוק על בוריו ויידע להוכיח מול חברות הביטוח כי אכן קרתה פגיעה ואין ביכולתכם לעבוד בשל סיבות מסוימות: מחלה, פגיעה, תאונה ועוד.

 

Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הפרוש של הסתלקות מעזבון
עיזבון זוהי למעשה מילה נרדפת ליורשה. קורה לא פעם שאנשים אשר אמורים לרשת מכוח ירושה את העיזבון של אחד...
קרא עוד »
אוג 25, 2019
עורך דין נזיקין
עורך דין נזיקין הוא עורך דין המתמחה בתחום הנזיקין. עוולה היא עוולה אזרחית, כגון פגיעה בפרטיות או הפרת...
קרא עוד »
אוק 28, 2022
פוליסה פיננסית סולידית
מי לא היה רוצה ליהנות מהשקעה בעלת תשואה גבוהה, ללא שום צורך בלקיחת סיכונים מיותרים. אומנם נכון כי ישנם...
קרא עוד »
אוג 20, 2020